lp

Nazwisko
Temat projektu

1

A. Bekiesz

If fast food is so unhealthy, why is it so popular? What is your diet? What should it be?

Are environmental issues important in our lives? Briefly describe some of the problems with the environment. Which of these problems are present in our town? What can we do to be more ‘green’? How could we help our town to be more environmentally friendly?

2

P. Bieleń

Przesłanie idei olimpizmu dawniej i dziś.

Aktywność fizyczna - jako istotny element w życiu każdego człowieka.

 

A. Chmielewska

Patroni miejskich rond - znani czy nieznani zielonogórzanie?

Koniec ery Gutenberga? Czy książka drukowana przetrwa w dobie Internetu?

3

M. Czajka

Organizacja szkolnych imprez sportowych.

Rewitalizacja radiowęzła szkolnego.

4

A. Czekatowska

Papierosie mam cię w nosie.

Życie w kropli wody.

5

B. Czerkawska

W jaki sposób można wykończyć szytą odzież? – Rodzaje zapięć stosowane w odzieżownictwie.

W jaki sposób można połączyć dwie warstwy materiału włókienniczego? Rodzaje ściegów i szwów odzieżowych?

6

P. Ćwik

Szkoła jakiej nie znacie – film dokumentalny o życiu szkoły, jej uczniach, pracownikach, ciekawych miejscach, zakamarkach oraz podejmowanych inicjatywach. Pokazanie szkoły od strony, jakiej wielu nie zna.

---

7

A. Fórmania

Ślady polskie w Paryżu. Przewodnik turystyczny po Paryżu z uwzględnieniem „polskich śladów” w stolicy Francji.
Les traces polonaises à Paris.

Zwyczaje w Polsce – wskazówki dla obcokrajowca
‘When in Rome do as Romans do’. Customs in Poland. Give some tips for a foreigner.

8

M. Furtak

Projekt trasy geoturystycznej.

----

9

M. Głomba

Why do people learn foreign languages? What do you think is needed
for succesful language learning?

What should you do if you want to do well at a job interview?

10

M. Huszcza

Aktywne formy spędzania czasu wolnego.

Jakie dyscypliny sportowe można uprawiać w naszym mieście?

11

B. Jędrzejak

Słynni matematycy w nazwach ulic, szkół i innych placówek województwa lubuskiego. Przedstawienie postaci oraz ich osiągnięć.

Porozmawiajmy o pieniądzach - lokaty i kredyty. Obliczenia procentów, oprocentowanie lokat i kredytów.

12

T. Kaźmierczak

W jaki sposób I wojna światowa i sami Polacy przyczynili się do odzyskania przez Polskę niepodległości? Moja rodzina u progu niepodległości.

Mój własny biznesplan.

13

W. Kaźmierczak

Organizacja wycieczki klasowej na koniec roku szkolnego.

Sportowe osiągnięcia szkoły za rok szkolny 2010-2011 a promocja.

 14

A. Kniaź

Co to znaczy być człowiekiem?

Czym jest asertywność?

15

T. Kotowicz

Przygotowanie spektaklu z okazji dnia matki.

---

16

D. Kowalska

Moje gimnazjum w liczbach i procentach – gromadzenie danych statystycznych, ich opracowywanie i prezentacja.

Uczniowie naszego gimnazjum i ich zainteresowania – gromadzenie danych statystycznych, ich opracowywanie i prezentacja.

17

M. Kozłowski

Ciekawe zjawiska – pioruny.

Fizyka w samochodzie.

18

A. Kwiatkowska

Śpiewać po niemiecku każdy może.

Jak można sprawić innym radość.

19

A. Łada
Z. Perwiński

Wieczór z muzami – na ludowo.

Warsztat pracy ucznia – techniki pamięciowe.

Szkoła globalna działa lokalnie – akcja promocyjna.

20

B. Malina

Wpływ reklamy na młodego człowieka.

Subkultury młodzieżowe.

21

M. Malon

Pozostałości PRL w Zielonej Górze.

Architektura starego miasta w Zielonej Górze.

22

E. Nowacka

Czy książki elektroniczne i audiobooki mają szansę wygrać z książkami drukowanymi?

Żywność modyfikowana genetycznie – szansa, czy zagrożenie?

23

M. Nowakowska

NIEMCY - kraj i ludzie (projekt w j. polskim z elementami nazewnictwa w j. niemieckim).

BERLIN - podróż do przeszłości i teraźniejszości (projekt w j. polskim z elementami nazewnictwa w j. niemieckim).

24

A. Rynkowski

Jak dostać się do Dundee?

Healthy life style- zdrowy styl życia.

25

S. Siuba

Rola i znaczenie zdrowego odżywiania w życiu młodego człowieka.

Najczęstsze urazy w wybranych dyscyplinach sportowych i sposoby ich zapobiegania.

26

A. Skrzyczewska

„Wpływ wybranych substancji chemicznych na zdrowie człowieka”

„Woda –tajemnicza substancja.
Co kryje w sobie woda i jej roztwory?”

27

G. ks.Słapek

Świątynie zielonogórskie.

---

28

A. Sowiński

---

---

29

P. Stępniewski

Jak promować sport i rekreację w naszej szkole.

Rola i znaczenie aktywności fizycznej w życiu młodego człowieka.

30

E. Szafranowska

„Urodziny domów” – daty na zabytkowych budynkach w Zielonej Górze.

Grecja, wakacyjny kraj marzeń – jak zaplanować wyjazd?

31

E. Szklarz

Skąd jesteśmy – w poszukiwaniu śladów przeszłości wokół nas.

Jak zobrazować świat literackiej fantastyki?.

32

W. Szkwarek

Gimnazjum 7 a procenty.

Planujemy wyjazd na wycieczkę klasową.

33

M. Święcicka

Poznajemy siebie – obraz II-klasistów G-7 w liczbach i procentach.

Zadania matematyczne w przedmiotach przyrodniczych.

34

W. Wimońć

Postać ludzka w malarstwie na przestrzeni wieków i w mojej własnej plastycznej twórczości.

---

35

A. Wojciechowska

Słynne kobiety w historii Polski.

Tradycyjne potrawy kuchni francuskiej.

36

M. Wojtyła

Gimnazjaliści zapraszają do szkolnego teatru.

Poeci są wśród nas.

37

M. Woźniak

Gesundes Leben - zdrowy styl życia.

Bawaria- najpiękniejszy Land Niemiec.

38

K. Wrześniak

The calendar of British celebrations and holidays.

Do you think that Poland is an attractive place for foreigners? What would you show to the foreigner visiting Poland? What would you tell him / her about Poland?

39

B. Toroń

Stop agresji.

Stop marginalizacji.

V Liceum Ogólnokształcące
im. Krzysztofa Kieślowskiego
w Zielonej Górze

ul. Zachodnia 63
65-552 Zielona Góra
tel. 68 470 70 10

KLASY GIMNAZJALNE

logoG7

Ostatnia aktualizacja:
6.06.2018 r.

Jesteś tutaj: Start Projekty edukacyjne Projekt edukacyjny Propozycje tematów projektów gimnazjalnych 2010/2011